باربری

نکاتی در مورد باربری

باربری

نکاتی در مورد باربری

نکات تعمیر کرکره برقی

نکات تعمیر کرکره برقی چیست؟ برای تعمیر کرکره برقی به چه نکاتی باید توجه داشته باشیم؟ در این مقاله می خواهیم نکات مربوط به تعمیر کرکر ه برقی را به شما عزیزان بگوییم پس همراه ما باشید.


اگر می خواهید کرکره برقی شما کمتر خراب شود و کمتر نیاز به تعمیر کرکره برقی پیدا کند با بررسی دوره ای و منظم تمامی قطعات درب اتوماتیک می‌توانید از بروز خطرات و مشکلات احتمالی جلوگیری نمایید. به عنوان مثال در صورت گرم شدن بیش از حد موتور و شنیدن صدای نابهنجار از موتور کرکره ، باید در اسرع وقت موتور کرکره برقی توسط کارشناس متخصص بررسی گردد . همچنین در هنگام حرکت کرکره برقی ، باید عملکرد موتور و حرکت تیغه های درب داخل ریل ها بررسی گردد و دقت شود که تیغه ها به صورت افقی جابه جا نشده باشند و کپس ( قطعه پلاستیکی که در انتهای تیغه ها نصب می گردد ) تیغه ها ، شکسته نشده باشد.

یکی از نکاتی که باید در مورد درب های اتوماتیک کرکره ای به آن توجه شود این است که درب اتوماتیک کرکره ای برای تردد های بالا مناسب نمی باشد و در صورتی که برای این شرایط استفاده گردد باید بین هر بار استفاده ، فاصله ای لحاظ گردد تا به موتور و متعلقات درب ، فشار کمتری وارد گردد.

همچنین در هنگام شست و شوی درب کرکره ای ، دقت شود که به هیچ وجه ، رطوبت به موتور و قطعات داخلی و صفحه های مخصوص موتور ، سنسورها و چراغ هشدار وارد نشود.

یک راهنمای جامع در خصوص تشخیص عیب انواع درب اتوماتیک کرکره ای و راهکارهای ابتدایی و موقتی در جهت رفع مشکل در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. همینطور به بررسی مهمترین عواملی که در خرابی درب اتوماتیک کرکره ای موثر می باشند می پردازیم.

در برخی موارد ممکن است که نیاز به تعمیر کرکره برقی پیدا کنید و به هر علتی کرکره برقی شما از کار افتاده و نیاز باشد که قبلا از انجام عملیات تعمیر ، از هزینه های تعمیر کرکره برقی مطلع شوید ، کارشناسان آویژه در جهت برآورد دقیق قیمت تعمیر کرکره برقی به شما مشاوره می دهند . در این جهت نیاز هست که فرم مقابل را به صورت دقیق تکمیل کنید. در این بخش قصد داریم برخی از مهمترین پارامترهای موثر بر قیمت تعمیر کرکره برقی را بررسی کنیم 


تعمیر کرکره برقی 


کرکره‌های برقی معمولا به عنوان درب یا پنجره استفاده می‌شوند. ویژگی‌های ایجاد امنیت بالا و جلوگیری از هدر رفت انرژی، باعث شده این مدل کرکره برای انواع املاک تجاری و مسکونی مورد استقبال قرار گیرد. همچنین انواع کرکره برقی هوشمند به آسانی و به وسیله یک ریموت یا گوشی موبایل باز و بسته شده و تردد را برای ساکنین آسان می‌کند. در سال های نه چندان دور در اکثر خیابان های شهر ما شاهد کرکره های دستی و قدیمی بودیم؛ که برای محافظت از اجناس یک مغازه از آن ها استفاده می شد اما آن کرکره های آهنی مقاومت چندانی در مقابل بارندگی نداشتند و نیاز به رنگ آمیزی داشتند. به همین علت همه به دنبال جایگزینی برای آن کرکره های سنتی بودند. در نتیجه بسیاری از افراد به حفاظ آکاردئونی روی آوردند. اما این نوع حفاظ نیز از لحاظ قیمت چندان به صرفه نبود. در نتیجه کرکره برقی جایگزین تمامی موارد قبلی شد و به طور گسترده مورد استفاده قرار گرفت. کرکره برقی یکی از انواع درب اتوماتیک می باشد و در انواع مختلفی ساخته می شود.



همینطور کرکره‌های برقی اتوماتیک باعث صرفه جویی در مصرف انرژی نیز می‌شوند. کاهش هزینه‌های انرژی برای بسیاری از مردم زمانی معنادار می‌شود که در فصل زمستان که بیرون سرد است، صرفه جویی در هزینه‌های گرمایشی اهمیت پیدا می‌کند. اگرچه برخی از اقدامات برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی در تابستان بسیار ساده است ولی در این مورد با روش‌هایی که در زمستان استفاده می‌شود ( مانند باز و بسته شدن هوشمند کرکره برقی) تفاوت ندارد.
  • دارای استحکام و مقاومت بالایی بوده و ضد زنگ می باشد.
  • آلودگی صوتی را کاهش می دهد.
  • کاربری راحت و آسانی دارد.
  • فضای کمی را اشغال می کند.
  • دارای قفل الکترومکانیکی است.
  • قابلیت شستشو داشته و امکان استفاده در ابعاد مختلف را دارد.
  • امنیت بالایی دارد و ضد سرقت است.
  • در شرایط آب و هوایی مختلف، میتوان از آن استفاده نمود.
  • از طول عمر و دوام بالایی برخوردار است.
  • با استفاده از ریموت کنترل، باز و بسته می شود و از نیروی الکتریکی به جای نیروی انسانی، استفاده می کند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد