باربری

نکاتی در مورد باربری

باربری

نکاتی در مورد باربری

خرید ماساژور گردن

خرید ماساژور گردن

خرید ماساژور گردن باید چگونه انجام شود؟ برای خرید ماساژور گردن به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ در این مقاله مهم ترین ویژگی هایی که باید برای خرید ماساژور گردن به آن توجه کنید را توضیح خواهیم داد با ما همراه باشید. 

امروزه با ماشینی شدن زندگی ها و مشغله های کاری و همچنین کم شدن فعالیت افراد نیاز به ماساژور در همه جا حس می شود. همچنین ارتباطی به این ندارد که شما سنتان زیاد است یا کم!

اکثر افرادی که شاغل هستند و روزی بیشتر از 8 ساعت را پشت میز می گذرانند ناخودآگاه ممکن است دچار گردن درد شوند و همچنین به مرور زمان ممکن است دچار آرتروز هم بشوند. بنابراین باید از آن پیشگیری کنند.

یکی از مواردی که باعث پیشگیری می شود خوردن آب فراوان است. مورد بعدی ورزش کردن اصولی می باشد. اما در بین همه ی این ها بهترین راه حل پیشگیری از گردن درد و آرتروز گردن استفاده از ماساژور گردن می باشد.

به طور کلی خرید ماساژور برای این افراد توصیه می شود:

کسانی که ساعت طولانی به رانندگی مشغول هستند، کارمندان، سالمندان و ورزشکاران حرفه‌ای می‌توانند از انواع ماساژور گردن استفاده کنند.

برای خرید ماساژور گردن به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

خرید ماساژور گردن باید کاملا هوشمندانه باشد. زیرا این وسیله ای است که شما قرار است از آن زیاد استفاده کنید.

در اولین قدم باید بدانید که هدف شما از خرید ماساژور چیست، سپس براساس آن انتخاب کنید. تنوع ماساژورها بسیار زیاد است و هر کدام بر نقاط خاصی تمرکز دارند. به طور کلی سبک زندگی روزمره و شغلی افراد با یکدیگر متفاوت است، بنابراین هر فرد براساس نوع نیاز خود باید انتخاب کند. برخی ممکن است ساعت‌های طولانی پشت لپ تاپ کار کنند، یا افرادی که در داروخانه کار می کنند، مجبور هستند، ساعت ها بایستند و فرصتی برای نشستن ندارند.

ماساژورهای برقی وبیراتور که با لرزش کار ماساژ را انجام می‌دهند از رایج‌ترین مدل‌های بازار هستند و در بخش‌های مختلف بدن و ماهیچه‌ها، لرزشی مطلوب ایجاد می‌کنند. زمانی که ماساژور برقی لرزاننده را روی بدن خود قرار می‌دهید، ماهیچه‌ها تکان می‌خورند و آرامش پیدا می‌کنند. خلاص شدن از دست استرس، تقویت ماهیچه‌ها و بهبود سوخت و ساز بدن از مزایای ماساژورهای ویبراتور است. در خرید این وسیله، دقت کنید که ماساژور برقی در هر دو جهت افقی و عمودی امکان ماساژ دادن داشته باشد. ضمن اینکه، بهتر است ماساژوری بخرید که در هر دقیقه، تعداد لرزش بیشتری ارائه می‌دهد.

در هنگام خرید ماساژور برقی باید دقت کنید که ماساژور گارانتی پس از فروش هم داشته باشد. به این ترتیب می توانید کمی خاطرجمع باشید که جنس هایی به کار رفته داخل ماساژور کیفیت مرغوبی دارد. تجهیزات توانبخشی کینگ مد شامل این موارد می باشد و در هنگام خرید ماساژور برقی به شما گارانتی خرید هم می دهد.

  • اگر آرتروز گردن دارید، باید بگوییم که ماساژور گردن برای آرتروز مثل یک معجزه عمل کرده و می‌تواند دردهای گاه‌وبی‌گاه شما را تسکین ببخشد؛
  • ماساژورهایی که دارای سیستم گرمایشی و انتقال حرارت هستند، منجر به تحریک گردش خون و بهبود آن می‌شوند و در نتیجه درد و تنش در ناحیه گردن و کتف کاهش می‌یابد؛
  • سیستم‌های عصبی گردن به واسطه ماساژور برقی و الکتریکی تحریک شده و ماهیچه‌های این قسمت شروع به فعالیت می‌کنند؛
  • از ماساژور گردن در شرایط مختلف از جمله در اتومبیل نیز می‌توان استفاده کرد؛
  • استفاده مداوم از ماساژور برای دیسک گردن، تاثیرات مثبتی بر سلامت جسمانی شخص دارد؛
  • از ماساژور شارژی می‌توان در طول سفر و در هر محیط خارجی استفاده کرد؛
  • استفاده از ماساژور برقی و الکتریکی گردن در کاهش استرس و اضطراب موثر است.

ماساژور ویبره‌ ای در واقع به واسطه لرزش و ویبره بافت و عضلات گردن را تحت تاثیر قرار می‌دهد. در این شرایط الکترودهای متحرک به پوست شخص برخورد کرده و باعث تسکین دردهای عضلانی می‌شوند. استفاده از ماساژور ویبره‌ ای برای ورزشکاران حرفه‌ای که تمرکز ویژه‌ای به روی گردن، کتف و شانه دارند، مفید و تقویت کننده است.

اگر راننده ماشین‌های سنگین بوده و یا به واسطه شغلتان ساعت‌های طولانی را در پشت فرمان می‌گذرانید، استفاده از این مدل ماساژور برقی گردن و شانه می‌تواند احساس خوشایند و سلامتی برایتان به همراه داشته باشد.

ماساژور حرارتی گردن نقش بسیار مهمی در اذیت نشدن گردن شما دارد.زیرا به صورت همزمان گرما هم وارد ماهیچه شما می کند و این موضوع کمک می کند که درد گردن شما زودتر خوب شود.