باربری

نکاتی در مورد باربری

باربری

نکاتی در مورد باربری

تعرفه جدید باربری در سال 1400

قیمت و هزینه باربری تهران

هزینه باربری و اتوبار در تهران بستگی به عوامل متعددی دارد. در این بخش قیمت های حدودی حمل بار و اثاثیه در تهران و همچنین به شهرستان ها برایتان جمع آوری شده است.

چیزی که لازم است بدانید این است که خدمات باربری درتهران همانند یک کالای خاص نیست که قیمتی مشخص داشته باشد.قیمت باربری بسته به نوع خدماتی که اتوبار مورد نظر ارائه می دهد و همچنین بر اساس عوامل مختلف دیگر متغیر بوده و نمی توان لیست کاملا دقیقی از قیمت خدمات باربری در تهران ارائه نمود.برای مثال مسافتی که باید طی شود ، استفاده از خدمات بسته بندی اثاثیه ، چیدن لوازم و .. در هزینه نهایی اسباب کشی موثر هستند.

بنابراین بهترین راه ، تماس با کارشناسان اتوبار تهران تیک بار ، توضیح شرایط ، دریافت مشاوره و همچنین تعیین قیمت و هزینه دقیق توسط ما است. در بخش زیر جهت آشنایی حدودی با قیمت های باربری و حمل اثاثیه در تهران محدوده ای از قیمت ها و هزینه های مربوطه ذکر شده تا بتواند در تخمین هزینه ها شما را یاری دهد.

هزینه باربری بر اساس نوع ماشین :

یکی از عوامل تاثیر گذار بر هزینه باربری تهران و حمل اثاثیه نوع وسیله نقلیه ای است که مورد استفاده قرار می گیرد.


متداول ترین وسایل نقلیه حمل بار در تهران عبارتند از :
• کامیون ( شامل خاور 808 و خاور 608 ، ماشین های هیوندا و ایسوزو )
• وانت نیسان


هزینه حمل بار با کامیون در تهران نیز به سه صورت محاسبه می شود :
1- اگر داخل محدوده باشد؛ مثلا مبدا و مقصد هر دو در غرب تهران باشند ، مثل حمل بار و اسباب و از منطقه 5 به بخش هایی از منطقه 22 هزینه حمل بار با کامیون بین 200.000 تومان تا 250.000 تومان حساب می شود.
2- اگر در خارج از محدوده باشد؛ مثلا مبدا در غرب و مقصد در شمال یا شرق تهران باشد ، هزینه حمل بار بین 250.000 تا 350.000 تومان محاسبه می گردد.
3- حمل بار به شهرستان ها و مناطق حومه تهران ؛ برای مثال اگر لازم باشد اثاثیه یا هر بار دیگری با کامیون از تهران به شهرهای اطراف مانند: کرج ، بومهن ، پاکدشت ، ورامین ، جارجرود و... منتقل شود بین 350.000 تا 550.000 تومان هزینه خواهد داشت.

بهترین ژل شستشوی صورت کدام است؟

بهترین ژل شستشوی صورت کدام است؟ چرا باید از ژل شستشوی صورت استفاده کنیم؟ ژل شستشوی صورت یکی از مهم ترین مواد بهداشتی ای است که باید در برنامه ی روتین مراقبت های پوستی خود از آن استفاده کنید. امروزه استفاده از ژل بجای صابون یکی از واجبات محسوب می شود. اما چرا دیگر از صابون استفاده نمی شود؟ در این مقاله می خواهیم علت عدم استفاده از صابون را توضیح دهیم و سپس به معرفی بهترین ژل شستشوی صورت بپردازیم. با ما همراه باشید.

دلایل عدم شستشوی صورت با صابون

مواد تشکیل دهنده ی صابون در واقع از تری گلیسیرید می باشد. این ماده برای پوست بسیار مضر است. زیرا آن را خشک می کند و وقتی پوست صورت خشک شود به راحتی چروک می شود و پیری زودرس به سراغ شما می آید. در واقع صابون چربی سالم پوست صورت را نیز از بین می برد و این چربی سالم وقتی از بین می رود رطوبت پوست هم از بین می رود و طراوت و شادابی خود را از دست می دهد. علت پوسته پوسته شدن پوست صورت هم به همین دلیل می باشد. در گذشته مردم فکر می کردند هر چه بیشتر صابون کف کند یعنی پوست را تمیز تر میکند! در صورتی که کف زیادی هیچ ارتباطی به تمیز کردن پوست ندارد. از طرفی رفته رفته متخصصان پوست به این موضوع پی بردند که صابون برای استفاده ی روزانه ی صورت مناسب نمی باشد و باید یک چیزی را جایگزین آن کنند. به همین دلیل ژل شستشوی صورت را جایگزین صابون کردند. اما ژل ها هم به تعداد زیادی وجود دارند و شما باید بهترین آن را انتخاب کنید. راه تشخیص بهترین ژل شستشوی صورت بسیار آسان می باشد. در ادامه به توضیح آن می پردازیم.

بهترین ژل شستشوی صورت کدام است؟

بهترین ژل شستشو باید یک سری ویژگی هایی داشته باشد که قبل از مصرف ژل، آن ها را بشناسید.

-      اورجینال بودن. بهترین ژل شستشو ژلی است که اورجینال و اصل باشد. زیرا شما نباید از مواد فیک بر روی صورت خود استفاده کنید. قطعا اگر فیک باشد نتیجه ی عکس دارد و شاید همان کار صابون را برای شما بکند. پس به دنبال برندهایی باشید که از اورجینال بودن آن مطمئن هستید.

-      مقرون به صرفه. ژل شستشو مصرف روزانه دارد و قطعا زود به زود تمام می شود. پس باید مقرون به صرفه باشد تا بتوان از آن مدت زمان زیادی استفاده کرد.

-      خاصیت آبرسانی. ژل شستشوی صورت باید خاصیت آبرسانی داشته باشد. یعنی علاوه بر اینکه اجازه ندهد پوست صورت شما خشک شود، آبرسانی هم به پوست انجام دهد.

-      خاصیت ضد چروکی. یعنی به پوست کمک کند تا دیرتر چروک شود و از پیری زودرس صورت جلوگیری کند.

-      حاوی مواد ویتامینی برای پوست. بهترین ژل شستشوی صورت ژلی است که حاوی مواد ویتامینی و مغذی برای پوست باشد. به این ترتیب هر ماده ای که برای پوست نیاز است به صورت شما می رسد و هیچگاه حس طراوت خود را از دست نمی دهد.

-      خاصیت کلاژن سازی. بیشتر افراد ژل شستشو را شب هنگام استفاده می کنند. به همین دلیل بهتر است از ژلی استفاده کنید به کلاژن سازی پوست هم کمک کند. زیرا بیشتر کلاژن سازی پوست شب صورت می گیرد.

-      دارای مواد غیرشیمیایی. مواد تشکیل دهنده ی ژل باید گیاهی و غیرشیمیایی باشد. یعنی در داخل آن از مواد شیمیایی مضر استفاده نشده باشد. هرچند مواد شیمیایی اثربخشی سریع تری دارد اما برای پوست به صورت بلند مدت اصلا مناسب نیست.

بهترین ژل شستشوی صورت را می توان ژل شستشوی اورلین دانست. زیرا کاملا اورجینال است و شما از وب سایت رسمی اورلین آنرا خریداری کرده اید. علاوه بر این ها خاصیت آبرسانی و کلاژن سازی هم دارد. با استفاده از این ژل می توانید ویتامین سازی به پوست را هم انجام دهید زیرا مواد تشکیل دهنده ی ژل شستشوی اورلین دارای انواع ویتامین ها می باشد. در مواد اولیه ی این ژل ذره ای از مواد شیمیایی مضر برای پوست استفاده نشده است و کاملا گیاهی و بهداشتی می باشد.

راه های رفع چروک دور چشم

چروک دور چشم یکی از بدترین و شایع ترین چروک هایی می باشد که در صورت هویدا می شود. چروک دور چشم را باید کاملا جدی بگیرید زیرا اگر رفع نشود هر روز بیشتر و بیشتر می شود و این موضوع روی صورت شما بیشتر نمایان می شود و زیبایی چهره ی شما را کم می کند. اما اصلا چگونه دور چشم چروک ایجاد می شود؟ و راه های رفع آن چیست؟ در این مقاله میخواهیم به توضیح این راه ها بپردازیم با ما همراه باشید.

دلایل ایجاد چروک دور چشم

دلایلی که باعث می شود دور چشم چروک شود متفاوت و زیاد است اما معمولا چند مورد آن کاملا عمومی است و در همه ی افراد وجود دارد.

-      صحبت کردن با کمک صورت و چشم. ( بسیاری از افراد وقتی در حال صحبت هستند بیش از حد از اعضای صورت خود استفاده میکنند. )

-      عدم استفاده از کرم دور چشم ( کرم دورچشم برای پیشگیری از چروک شدن بسیار مهم است)

-      عدم استفاده از عینک آفتابی ( عینک آفتابی به چروک نکردن دور چشم بسیار کمک میکند.)

-      ریز کردن چشم ها هنگام دقت (بعضی از افراد طبق عادتشان وقتی می خواهند نوشته ای را بخوانند و یا به آن فکر کنند و دقت کنند، چشم های خود را ریز یا همان تنگ می کنند. این کار باعث می شود عضلات اطراف چشم جمع شود و به مرور زمان چروک شود.)

-      عدم استفاده از ضد آفتاب ( ضدآفتاب برای پوست بسیار ضروری می باشد. داخل ضد آفتاب موادی وجود دارد که باعث می شود پوست صورت شما دیرتر چروک شود و به آن بیشتر مواد مغذی برسد.)

-      خوابیدن با آرایش چشم. (بزرگترین کم لطفی که می توانید در حق پوست صورت خود بکنید این است که با آرایش بخوابید! این یعنی به پیرشدن صورت خود کمک میکنید. این کار کاملا اشتباه است بنابراین دقت کنید در هر شرایطی که هستید صورت خود را پاک کنید بعد بخوابید. در هنگام خواب پوست شروع به نفس کشیدن و کلاژن سازی می کند.)

-      بد پاک کردن آرایش چشم. ( چشم و اطراف آن نقاط بسیار حساسی هستند. باید در پاک کردن آرایش اطراف آن نهایت دقت را انجام دهید. معمولا با پنبه و آرایش پاک کن اطراف چشم را پاک کنید و به هیچ عنوان از صابون و دستمال های زخیم استفاده نکنید. سعی کنید کاملا نرم و لطیف این کار را انجام دهید.)

-      استفاده از لوازم آرایشی فیک. ( لوازم آرایشی فیک را تحت هیچ شرایطی به صورت خود نزنید زیرا در نهایت مجبور می شوید برای جبران  خساراتی که این کرم به پوست شما زده است خیلی بیشتر از لوازم آرایشی اصل هزینه کنید. کم بخرید اما بهترین و اصل ترین برندها را بخرید. به این ترتیب صورتتان هیچگاه پیر و چروک و پر از آکنه نمی شود.)

-      پیری ( پیری یکی از چیزهایی است که شما نمیتوانید از آن فرار کنید بنابراین باید با آن کنار بیایید. فقط مشکل اینجا است که بعضی از افراد زودتر از حد طبیعی خود پیر می شوند و این مشکل را باید از ریشه حل کنند.)

-      استفاده از دخانیات. ( مصرف دخانیات به ویژه برای خانم ها آسیب پذیر تر می باشد و باعث می شود پوست صورتشان زودتر خراب و چروکیده شود.

-      ژنتیک

-      شل شدن پوست

راه های رفع چروک دور چشم

برای رفع چروک دور چشم باید یک سری موارد را رعایت کنید:

-      خوردن آب فراوان. ( با خوردن آب کافی پوست همیشه مرطوب می ماند و مانع ایجاد چروک می شود.)

-      استفاده از کرم دور چشم. ( کرم دور چشم یکی از مفید ترین چیزهایی است که برای جلوگیری از چروک پیشنهاد می شود. همچنین برای درمان چروک های دور چشم هم مفید است. اما باید طول و دوره ی درمان را کامل کنید. کرم دورچشم اورلین یکی از بهترین کرم های دورچشم به حساب می آید. زیرا کاملا اصل و اورجینال می باشد. همچنین این کرم مواد مغذی داخل خود دارد تا برای پوست شما همه چیز را تامین کند.

-      استفاده از کرم های آبرسان پوست

-      داشتن خواب کافی در شبانه روز.

-      داشتن تغذیه ی سالم. تغذیه ی سالم بسیار مهم است باید میوه ها و سبزیجات را بسیار زیاد بخورید 

بهترین کرم روشن کننده پوست چیست؟

بهترین کرم روشن کننده پوست چیست؟ کرم روشن کننده پوست یکی از واجب ترین کرم هایی است که هر خانوم و یا آقایی برای مراقبت از پوست خود به آن نیاز دارند. صورت انسان یکی از مهم ترین قسمت هایی است که در اولین نگاه همه ی توجه ها را جلب می کند. همچنین علاوه بر این ها اعتماد به نفس شما را هم زیاد می کند. داشتن پوست زیبا باعث افزایش اعتماد به نفس می شود. اما تیرگی و لک پوست در بین بسیاری از افراد معمول و زیاد است. این تیرگی عوامل و دلایل زیادی دارد. به بخشی از آن ها که معمولا عمومی تر است اشاره می کنیم.

دلایل تیرگی پوست صورت

-       ژنتیکی. مهم ترین عامل زیبایی پوست در درجه ی اول ژنتیک می باشد. این موضوع نتیجه ی عکس هم دارد. یعنی ممکن است شما به صورت خانوادگی پوستی زیبا داشته باشید. به این ترتیب پوست شما هم زیبا می شود. اما شاید پوست خانوادگی شما بد باشد یعنی پوست خانوادگی شما هم بد است و یا تیره است. رنگ پوست یک عامل کاملا ژنتیکی می باشد و اکتسابی نیست.

-       آرایش زیاد. آرایش زیاد و استفاده از لوازم آرایشی فیک ممکن است باعث شود پوست شما یکی دو درجه تیره تر شود. این تیرگی قابل رفع است اما شما باید به پوست خود برسید. اگر زیاد آرایش کنید قطعا پوست شما هم خشک می شود و هم تیره و چروک می شود. بنابراین سعی کنید کمتر آرایش کنید و بجای آن بیشتر به پوست خود برسید و هزینه هایی که بابت لوازم آرایشی میکنید را برای کرم های زیبایی و بهبود پوست کنید. اگر هم قصد دارید از لوازم آرایشی استفاده کنید به هیچ عنوان از لوازم فیک استفاده نکنید. سعی کنید لوازم آرایشی را هم به مدت کوتاهی روی صورت خود بزنید. مخصوصا شب هنگام آن را پاک کنید.

-       نور مستقیم آفتاب. نور مستقیم آفتاب بسیار برای پوست مضر می باشد. اشعه های نور خورشید باعث تیرگی و سرطان می شود.  برای جلوگیری از نفوذ این اشعه ها فقط باید از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. کرم روشن کننده پوست هم می تواند از این اشعه های مضر آفتاب جلوگیری کند.  

-       کم خوابی و استرس. کم خوابی و استرس خود باعث تیرگی پوست می شود زیرا پوست صورت بسیار حساس است و اگر به سلول های آن استراحت ندهید باعث تیرگی و مردگی آن می شوید.

ویژگی های بهترین کرم روشن کننده پوست

-       کرم روشن کننده پوست باید خالی از هرگونه مواد آرایشی مضر باشد.

-       ترکیبات گیاهی. بهترین کرم روشن کننده پوست نباید از مواد شیمیایی باشد یعنی ترجیحا باید از ترکیبات گیاهی باشد تا هیچگونه خطری برای پوست نداشته باشد.

-       اورجینال. هیچگاه از جنس فیک استفاده نکنید. اگر از جنس فیک استفاده کنید ممکن است نتیجه ی عکس بدهد و تیرگی پوست شما را بیشتر کند. بهترین کرم روشن کننده پوست کرمی است که کاملا از مواد اورجینال ساخته شده باشد.

-       قیمت به صرفه. کرم روشن کننده بیشتر برای درمان استفاده می شود. درمان ها معمولا دوره ی 3 ماه به بالا را دارند بنابراین باید از کرمی استفاده کنید که علاوه بر اصل بودن باید قیمت آن هم مقرون به صرفه و اقتصادی باشد تا بتوانند آن را خریداری و مصرف کنند.

-       حاوی ویتامین. کرم روشن کننده و ضد لک باید حاوی ویتامین هم باشد زیرا پوست صورت نیازمند این است که ویتامین های مورد نیاز به آن برسد. ویتامین B , C , A ویتامین های مورد نیاز پوست صورت می باشد.

کرم روشن کننده پوست اورلین یکی از مرغوب ترین و بهترین کرم های روشن کننده می باشد. این کرم حاوی مواد اورگانیک می باشد و به صورت تضمینی برای درمان تیرگی و لکه های صورت استفاده می شود. از طرفی می توانید برای جلوگیری از تیرگی پوست هم از آن استفاده کنید.

بهترین کرم ضد آفتاب خارجی چیست؟

بهترین کرم ضد آفتاب خارجی چیست؟  از کجا بدانیم که یک کرم ضد آفتاب خوب و مفید است؟ در اینجا می خواهیم به معرفی چند کرم ضد آفتاب خوب که برندهای جهانی است بپردازیم و تمام ویژگی های خوب آن را بپردازیم. با ما همراه باشید.

چرا به کرم ضد آفتاب نیاز داریم؟

نیاز ما به کرم ضد آفتاب دلایل مختلفی دارد که در اینجا می خواهیم به بخشی از آن ها بپردازیم:

-       جلوگیری از خشکی پوست

-       جلوگیری از چروک پوست

-       جلوگیری از تیرگی پوست

-       دفع اشعه های مضر به پوست

-       جلوگیری از سرطان پوست

-       جلوگیری از ایجاد لکه های پوستی

به صورت کلی باید از کرم ضد آفتاب در طول روز استفاده کنید تا پوست صورتتان همیشه صاف و شفاف باقی بماند. در غیر این صورت منتظر تیرگی و لکه های پوستی روی صورت خود باشید.

ویژگی های بهترین کرم ضد آفتاب خارجی چیست؟

بهترین کرم ضد آفتاب خارجی کرمی است که باید ویژگی های زیر را داشته باشد. این ویژگی ها را شما باید از طریق مواد اولیه و مواد تشکیل دهنده ی پشت محصول ببینید.

-       دارای SPF بالا. کرم ضدآفتابی خوب است که دارای SPFبالا باشد یعنی 50. زیرا در واقع وقتی این امتیاز بالا باشد شما می توانید با خیالی آسوده در مقابل نور خورشید قرار بگیرید و استرس اشعه های UVرا نداشته باشید. این اشعه ها عامل اصلی ایجاد سرطان های پوستی است.

-       دارای مواد مرطوب کننده و آبرسان پوست. مواد مرطوب کننده. بهترین کرم ضد آفتاب کرمی است که دارای مواد مرطوب کننده باشد. زیرا پوست به اندازه کافی زیر نور خورشید خشک می شود. این خشکی منجر به از بین رفتن چربی های مفید پوست و در نتیجه پیری زودرس می شود. در واقع وقتی خشکی پوست به سراغ شما می آید منتظر چروک شدن آن هم باشید!

-       ماندگاری بالا در برابر آفتاب و عرق. وقتی آفتاب باشد و هوا گرم باشد  طبیعی است که پوست هم عرق کند. اگر عرق کنید قطعا کرم روی پوست شما نمی ماند. وقتی کرم روی پوست نماند دیگر محافطتی در برابر آفتاب هم ندارد. بنابراین باید کرمی را انتخاب کنید که در برابر عرق و آفتاب مقاوم باشد.

-       عدم خاصیت لایه برداری. کرم ضدآفتابی خوب است که خاصیت لایه برداری نداشته باشد. یعنی نباید لایه های پوست را از روی صورت بردارد زیرا ممکن است منجر به خشکی پوست شود و در نهایت باعث ایجاد چین و چروک روی صورت می شود. همچنین پوست شما را پوست پوست می کند.

-       جلوگیری از باز شدن منافذ پوست. باید کرمی را انتخاب کنید که در برابر باز شدن منافذ پوست محکم باشد و اجازه ی این کار را به پوست ندهد. زیرا وقتی کرم ضد آفتاب مدت زمان زیادی روی پوست باشد ممکن است جذب منافذ باز پوست شود.

-       فاقد پارابن. پارابن یک ماده ی بسیار مخرب برای پوست می باشد که منجر به بیماری های پوستی و سرطان می شود. باید مواظب باشید که از کرمی استفاده کنید که فاقد پارابن باشد. حتما در هنگام خرید به مواد اولیه محصول دقت کنید.

-       ضد حساسیت و ضد التهاب پوستی. بهترین کرم ضد آفتاب کرمی است که کاملا ضد حساسیت و ضد التهاب باشد. زیرا وقتی جنس کرم خوب است قطعا فاقد موادشیمیایی است به همین دلیل با هیچ پوستی مقایرت ندارد و برای تمامی پوست ها مفید است. به این ترتیب دیگر نیازی نیست به دنبال یک کرم مخصوص برای پوست خود بگردید. بسیاری از کرم های ضد آفتاب تقلبی و فیک فقط پوست صورت را خراب می کنند و باعث ایجاد تیرگی و لک در آن ها می شوند زیرا مواد اورگانیک در آن ها به کار گرفته نشده است.

-       مقرون به صرفه. بهترین کرم ضد آفتاب علاوه بر خوب بودن جنسش باید مقرون به صرفه هم باشد. یعنی قیمت آن اقتصادی و منطقی باشد زیرا این کرم قرار است مصرف روزانه باشد و اگر قرار باشد قیمت آن زیاد باشد افراد کمی توانایی خرید آن را دارد.

-       اورجینال. کرم ضد آفتاب باید کاملا اورجینال باشد. از خرید کرم ها فیک خودداری کنید زیرا دقیق مشخص نمی شود داخل آن چه موادی به کار رفته است!

-       جلوگیری از سوزش چشم. برخی از کرم های ضد آفتاب حاوی موادی است که ممکن است وقتی آن را به اطراف چشم می زنید دچار سوزش شود.

برای معرفی کرم ضد آفتاب خوب کرم ضد آفتاب اورلین را می توان بهترین کرم ضدآفتاب خارجی دانست. زیرا این کرم همه ی ویژگی های یک کرم ضد آفتاب خوب را در بردارد. علاوه بر این ها به پوست کمک می کند تا قسمت های لک شده را در خود بهبود ببخشد و آن ها را خوب کند. برای اطلاعات بیشتر می تواند به وب سایت رسمی اورلین مراجعه کنید تا با محصولات این برند بیشتر آشنا شوید.