باربری

نکاتی در مورد باربری

باربری

نکاتی در مورد باربری

تعرفه جدید باربری در سال 1400

قیمت و هزینه باربری تهران

هزینه باربری و اتوبار در تهران بستگی به عوامل متعددی دارد. در این بخش قیمت های حدودی حمل بار و اثاثیه در تهران و همچنین به شهرستان ها برایتان جمع آوری شده است.

چیزی که لازم است بدانید این است که خدمات باربری درتهران همانند یک کالای خاص نیست که قیمتی مشخص داشته باشد.قیمت باربری بسته به نوع خدماتی که اتوبار مورد نظر ارائه می دهد و همچنین بر اساس عوامل مختلف دیگر متغیر بوده و نمی توان لیست کاملا دقیقی از قیمت خدمات باربری در تهران ارائه نمود.برای مثال مسافتی که باید طی شود ، استفاده از خدمات بسته بندی اثاثیه ، چیدن لوازم و .. در هزینه نهایی اسباب کشی موثر هستند.

بنابراین بهترین راه ، تماس با کارشناسان اتوبار تهران تیک بار ، توضیح شرایط ، دریافت مشاوره و همچنین تعیین قیمت و هزینه دقیق توسط ما است. در بخش زیر جهت آشنایی حدودی با قیمت های باربری و حمل اثاثیه در تهران محدوده ای از قیمت ها و هزینه های مربوطه ذکر شده تا بتواند در تخمین هزینه ها شما را یاری دهد.

هزینه باربری بر اساس نوع ماشین :

یکی از عوامل تاثیر گذار بر هزینه باربری تهران و حمل اثاثیه نوع وسیله نقلیه ای است که مورد استفاده قرار می گیرد.


متداول ترین وسایل نقلیه حمل بار در تهران عبارتند از :
• کامیون ( شامل خاور 808 و خاور 608 ، ماشین های هیوندا و ایسوزو )
• وانت نیسان


هزینه حمل بار با کامیون در تهران نیز به سه صورت محاسبه می شود :
1- اگر داخل محدوده باشد؛ مثلا مبدا و مقصد هر دو در غرب تهران باشند ، مثل حمل بار و اسباب و از منطقه 5 به بخش هایی از منطقه 22 هزینه حمل بار با کامیون بین 200.000 تومان تا 250.000 تومان حساب می شود.
2- اگر در خارج از محدوده باشد؛ مثلا مبدا در غرب و مقصد در شمال یا شرق تهران باشد ، هزینه حمل بار بین 250.000 تا 350.000 تومان محاسبه می گردد.
3- حمل بار به شهرستان ها و مناطق حومه تهران ؛ برای مثال اگر لازم باشد اثاثیه یا هر بار دیگری با کامیون از تهران به شهرهای اطراف مانند: کرج ، بومهن ، پاکدشت ، ورامین ، جارجرود و... منتقل شود بین 350.000 تا 550.000 تومان هزینه خواهد داشت.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد