باربری

نکاتی در مورد باربری

باربری

نکاتی در مورد باربری

بهترین ویلچرپله رو در ایران

بهترین ویلچرپله رو در ایران کدام است؟ آیا می توان از ویلچرهای پله رو ایرانی هم استفاده کرد؟ تفاوت ویلچرپله ایرانی و خارجی در چیست؟ 

اگر بدنبال پاسخ به این سوالات هستید با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید. 

ویلچرپله رو چیست؟ 

ویلچر پله رو چه کاربردی دارد؟ هزینه ویلچر پله رو چقدر است؟ دستگاهی است که مانند یک ربات که توسط یک فرد به عنوان کاربر راهنما می‌تواند بیمار ، معلول یا سالمند را از روی پله ها انتقال دهد.

ویلچر پله رو ، همانطور که از نام آن پیداست ، یک ویلچر هست که قابلیت عبور از مسیر پله ها را دارد و نیاز به یک نفر همراه دارد تا جهت حرکت روی پله ها ، این دستگاه را کنترل نماید. ویلچر پله رو به صورت کاملا اتوماتیک و با استفاده از نیروی باطری ، حرکت روی پله ها را در ایمنی بالا ، انجام می دهد. 


دستگاه حمل کننده ویلچر روی پله و یا ویلچر پله رو در مدل های مختلفی ارایه می‌گردد که در برخی مدل ها نیاز به وجود فرد سالم جهت کنترل دستگاه و در برخی مدل ها امکان کنترل دستگاه توسط خود کاربر مهیا شده است. البته در مدل های ایرانی تنها مدل کنترل توسط اپراتور طراحی و تولید گردیده است.

با توجه به قیمت بالای دستگاه حمل ویلچر و ویلچربر های خارجی ، کوشا به عنوان یکی از عاملین فروش دستگاه حمل ویلچر روی پله اراِیه این محصول را انجام می‌دهد تا تمامی هم وطنان عزیز بتوانند در اقصی نقاط کشور این محصول با کیفیت را تهیه نمایند. کارشناسان کوشا اماده ارائه مشاوره در ساعات کاری می باشند.

یکی از دغدغه های معلولین حمل و نقل راحت بین طبقات یک ساختمان می‌باشد. بالابر ویلچر دستگاهی است جهت جابه جایی راحت و آسان برای معلولین و سالمندان. نام دیگر این بالابر، بالابر ویلچر‌بر می باشد. این نوع از بالابر ها را می‌توان هم در داخل ساختمان ها و هم در بیرون در فضا ها و مکان های عمومی نصب کرد.

در واقع ویلچر همان ویلچر بالابر معلولین نیز می‌باشد. همان طور که از اسم بالابر مشخص است، دستگاهی جهت حمل افراد معلول، کم تواند و سالمندان می باشد تا جابه جایی در بین طبقات را برای آنها را راحتر کند. ویلچر پله رو  مختص مکان هایی با اختلاف سطحی به اندازه چند سانتی متر می باشد. ابعاد پلت فرم دستگاه به اندازه ای است که به آسانی یک ویلچر با یک نفر و حتی مقداری بار را در خود جای می‌دهد.

در دنیای امروزی و با وجود پیشرفت علم و تکنولوژی دستگاه‌هایی ساخته شده است که به کمک انسان‌ها آمده است. ویلچر بالابر هم یکی از همین دستگاه‌ها است. حمل کردن ویلچر معلولین و افراد کم توان و همچنین آوردن آن به بالای پله‌ها و یا پایین پله کار آسانی نمی‌باشد. از طرفی به مرور زمان باعث کمردرد و بدن درد افراد حمل کننده نیز خواهد شد. بنابراین به شما پیشنهاد می‌دهیم که حتما از این ویلچر بالابر پله برای مکان‌هایی که این امکان را ندارند استفاده کنید.

معمولا امروزه بیشتر مکان‌های عمومی در کنار پله‌ها رمپ هم دارند اما ممکن است در داخل خانه‌ها این امکان وجود نداشته باشد. همچنین این مشکل در خانه‌ های دوطبقه و دوبلکس بیشتر وجود دارد.


ویلچر پله رو یا پله نورد ویلچری است که در جهت رفاه و راحتی بیشتر افراد توانخواه تولید شده است.
اصولا پیمودن پله ها به ویژه در ساختمان هایی که فاقد آسانسور است یکی از معضلات برای افراد کم توان و معلولین است.
ساخت ویلچر برقی پله رو یک پیشرفت شگرف در این زمینه جهت مرتفع ساختن این مشکل بوده است.
ویلچرهای پله رو را می توان به چند دسته تقسیم کرد که عبارتند از:

  • ویلچر پله رو دستی
  • ویلچر پله رو برقی
  • ویلچر پله رو هوشمند


ویژگی های بهترین ویلچرپله رو در ایران 


شاید هنوز در خرید ویلچر پله مردد هستید و از مزیت های این دستگاه مطلع نیستید. با هم برخی از مهمترین مزیت هایی که با خرید ویلچر پله برای شما ایجاد می شود بررسی می کنیم. 

کاهش استرس

ممکنه شما هم در هنگام انتقال فرد سالمند و جابه جایی بر روی پله ، از افتادن یا انتقال نامناسب و ایجاد فشار به بیمار ، استرس داشته باشید . با خرید ویلچر پله می توانید انتقالی کاملا ایمن و بدون استرس تجربه نمایید. 

کاهش فشار 

حتما در صورت بالا بودن وزن بیمار ، فشار بالایی به فرد همراه وارد گردد که این مشکل میتواند خطرات بسیاری را برای فرد همراه یا بیمار ایجاد نماید. 

زمان نصب سریع 

شما برای استفاده از ویلچر پله می تواند در چند دقیقه ، دستگاه را آماده استفاده نمایید. 

کاربری آسان 

استفاده از ویلچر پله می تواند توسط هر فردی با هر سطحی از آمادگی جسمی و ذهنی انجام گیرد. دستورالعمل استفاده از دستگاه ، بسیار آسان و راحت می باشد


ویلچرهای پله رو توسط کمپانی های زیادی تولید می گردد از جمله این ویلچر ها، ویلچر پله رو اتریشی با ساختار جکی و تسمه ای و ویلچرهای پله رو چینی با نام های data ،Dragon و new fellow با ساختار تسمه ای است.
امروزه ایران نیز پیشرفت های قابل توجه ای داشته و ویلچر برقی پله رو اتکا و ویلچر پله رو پایار از نمونه های ایرانی برای خرید ویلچر برقی است.


ویلچر پله متناسب با کاربری شما و سطح نیاز شما می تواند در مدل های مختلفی ارائه گردد. در جهت انتخاب ویلچر پله متناسب باید سطح توانمندی و امکانات خود را بسنجید و سپس در جهت انتخاب ویلچر پله مناسب اقدام کنید. ویلچر پله رو در سه مدل دستی ، ساده و اتوماتیک فول ارائه می گردد.

ویلچر پله رو دستی 

در این مدل حرکت افقی و روی پله ها باید توسط دو نفر همراه که از لحاظ فیزیکی و جسمانی در وضعیت مناسبی هستند انجام گیرد.

ویلچر پله رو ساده

در این مدل حرکت افقی و روی زمین به مانند یک ویلچر دستی می باشد و حرکت روی پله ها به صورت اتوماتیک انجام می گیرد. البته وجود یک نفر همراه جهت کنترل دستگاه ضروری است. 

ویلچر پله رو مدل فول اتوماتیک 

این مدل ویلچر پله رو به مانند یک ویلچر برقی است که قابلیت عبور از مسیر پله ها را به صورت کاملا اتوماتیک دارا می باشد.


این ویلچر از ویلچرهای پله نورد آلمانی الگوبرداری شده و دارای ویژگی های زیر می باشد:
  • قابلیت تحمل وزن تا۱۲۰ کیلوگرم
  • دارای وزن ۳۲ کیلوگرم
  • دارای دو مدل: برای پله تا ارتفاع ۲۲ سانت و برای پله تا ارتفاع ۲۵ سانت
  • قابلیت طی کردن ۷۲۰ پله با هر بار شارژ کامل
  • سرعت ۱۵ پله در دقیقه
  • امکان باز و بسته کردن و قابلیت حمل راحت با خودرو
  • دارای کمربند ایمنی
  • دارای گیربکس دو حالته دستی و اتوماتیک

خرید ویلچر پله رو اتکا

ویلچر پله رو اتکا دارای ضمانت 1 و خدمات پس از فروش به مدت 10 سال می باشد.
یکی از مزیت های ویلچر ایرانی نسبت به خارجی قیمت آن است ویلچر پله رو اتکا کیفیتی مناسب و دارای خدمات پس از فروش خوبی است.
جهت اطلاع از آخرین قیمت ها و خرید راحت و آسان می توانید با ما در ارتباط باشید.

به دلیل نوسان قیمت مواد اولیه در ساخت محصول، قیمت تمام شده نیز تغییر می باید که در برخی مواقع امکان پرداخت اقساط نیز مقدور است. برای استعلام قیمت می توانید با کینگ مد تماس بگیرید.

خرید ویلچرپله 


ویلچر پله رو ویژگی های بسیاری دارد که برخی از مهمترین آن ها عبارتنداز : 

  • کاربری آسان و سریع
  • شارژ بوسیله برق تک فاز
  • حرکت نرم و بدون لرزش
  • دارای دستگیره استیل محافظ
  • تعمیر و نگهداری آسان
  • امکان استفاده در اماکن عمومی
  • مجهز به تسمه نگهدارنده قوی


ویلچر پله رو دارای یک تسمه فوق العاده مقاوم هست که استقامت بالایی در حرکت بر روی انواع پله ها دارد و می تواند در برابر پله هایی از جنس سنگ ، چوب ، آهن و… مقاومت داشته باشد . قدرت و میزان چسبندگی تسمه ویلچر پله در حدی است که اگر شما دستگاه ویلچر پله را بر روی پله رها کنید بدون هیچ حرکتی و کاملا ساکن و ایستا قرار خواهد گرفت. 




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد