باربری

نکاتی در مورد باربری

باربری

نکاتی در مورد باربری

اطلاعاتی در مورد باربری به اهواز

وقتی حرف از اسباب کشی می شود، همه ما دچار استرس و نگرانی می شویم. البته چنین نگرانی منطقی نیز هست؛ زیرا امر حمل و نقل کار آسانی نیست و نیاز به برنامه ریزی مدون دارد. سختی کار نیز قابل چشم پوشی نیست.

اتفاقا بیشتر نگرانی ها به خاطر همین سختی کار جابجایی است. اینکه بسته بندی چطور انجام شود و گذاشتن بار در داخل ماشین که مراحلی سخت است و فشار فیزیکی زیادی بر دوش شما می گذارد. قطعا باید کمک بگیرید…

از چه کسی!؟

بیشتر ما  از کودکی شاهد این قضیه بوده ایم که وقتی خودمان یا اقوام ما قصد تعویض خانه را داشتند، باید همه جمع می شدیم و برای کمک به او در امر حمل و نقل و بسته بندی وسایل کمک می کردیم.اما اینک با کمی دقت متوجه می شویم که به علت مشغله کاری خیلی ها یا کمک نمی کنند یا اگر هم بکنند سر وقت در  محل اسباب کشی حاضر نمی شوند!

شرکت تهران سعادت همواره در چنین مواقعی بهترین راه حل ممکن است. این شرکت بارها و اسباب خانه شما را از طریق بهترین پرسنل و کارگرانی که دارد بسته بندی و جابجا می کند و دیگر نیازی نیست انتظار کسی را بکشید یا درخواست کمک کنید.

باربری تهران به اهواز این موسسه ، سال هاست که بارهای مردم شریف اهواز و تاجران آن جا را از پایتخت به این شهر انتقال می دهد. این باربری تمام کار ها را یک تنه به دوش می کشد.


معرفی شهر اهواز

اهواز مرکز استان خوزستان می باشد. مساحت این شهر در حدود ۱۸۶۵۰ هکتار گزارش شده است.این شهر بسیار وسیع و گسترده است و جمعیتی بیش از یک میلیون نفر دارد. شرکت تهران سعادت با توجه به جمعیت زیاد این شهر به طور تمام وقت آماده خدمات رسانی به همه شهروندان می باشد.این منطقه از نفت خیز ترین مناطق جنوبی کشور عزیزمان ایران می باشد. متاسفانه مشکل آلودگی هوا  باعث بروز مشکلات تنفسی زیادی در این منطقه شده است.


از مکان های دیدنی این شهر می توان رود کارون را نام برد. این رود زمانی بزرگترین و پر آب ترین رودخانه در جنوب کشور بود.کارون ، طویل ترین رود ایران با بیش از ۹۰۰ کیلومتر طول است. سرچشمه رود کارون زرد کوه در استان چهارمحال و بختیاری است.آب شیرین و خوردنی شهر اهواز از رودخانه کارون تامین می شود. این رود جزء میراث طبیعی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

بازار های شهر اهواز

بازار عبدالحمید از بازار های قدیمی اهواز تلقی می شود که روزانه خرید و فروش کالا و اجناس زیادی در آن انجام می شود. مردم محلی تعصب زیادی نسبت به این بازار دارند و همیشه در تلاش هستند چراغ بازار روشن بماند و رونق خاص خودش را داشته باشد.باربری تهران به اهواز حمل بسیاری از کالاهای این بازار را بر عهده دارد. کاروان سرای شیخ خزعل در این بازار جای دارد. قدمت این بازار به بیش از یک قرن می رسد.

بازار کاوه اهواز به دوران رژیم پهلوی برمی گردد. بیشتر سوغاتی های شهر اهواز از این بازار خریداری می شود. از مواد غذایی پر فروش در این بازار می توان میگو، خرما، کلوچه، شیره خرما، حلوا شکری، حلوا ارده، ماهی و… را نام برد. در صورت امکان حتما به این بازار سر بزنید، خالی از لطف نخواهد بود.


مزایای استفاده از باربری تهران به اهواز شرکت تهران سعادت

۱.تمام مفاد قرارداد طوری چیده شده که اولویت خرسندی مشتری است.

۲.بار مورد نظر شما با بیمه نامه معتبر به مقصد می رسد و اگر خسارتی به بارتان وارد شد تمام آن جبران می شود.

۳.قبل امضای قرارداد تمام مفاد آن از طریق کارشناس حقوقی شرکت برای شما روشن می شود و نقطه گنگی برای شما باقی نمی ماند.

۴.شما قادر خواهید بود در صورت بروز مشکل به مفاد قرارداد اضافه کنید.

چرا باید بارهای خود را به باربری تهران سعادت بسپاریم؟به دلایل زیر:

  • این باربری سابقه زیادی در امر حمل بار دارد. مدیر این باربری در صورت بروز مشکل خود به طور مستقیم وارد قضیه شده و مسئله را مرتفع می کند.
  • هزینه حمل بار توسط باربری تهران به اهواز بسیار مقرون به صرفه وعادلانه است. کارکنان این باربری بسیار کارآزموده وحرفه ای هستند.
  • با کمال احترام و ادب با شما برخورد خواهد شد و اگر عضوی از این سیستم در این مورد تخطی کند به شدت با او برخورد می شود.
  • شرکت تهران سعادت در طی چندین سال خدمت به مردم شهر های مختلف از جمله اهواز، همواره هوای مغازه داران این منطقه را در روز های سخت اقتصادی دارد و همه تلاش خود را می کند که سطح رضایت از شرکت بالا برود.

باربری تهران به اهواز

حمل بار از تهران به اهواز , باربری تهران اهواز , استان خوزستان از شمال با لرستان، از شرق با استان چهارمحال و بختیاری، از شمال‌غربی با ایلام، از جنوب‌شرقی با کهگیلویه و بویراحمد، از جنوب با بوشهر و خلیج فارس و از سمت غرب با کشور عراق همسایه است. فاصله تهران تا اهواز چیزی در حدود ۸۳۰ کیلومتر است که مسیر باربری تهران اهواز به طور معمول از قم , اراک , بروجرد , خرم آباد و  اندیمشک می گذرد و به اهواز می رسد.

حمل بار از تهران به اهواز

باربری تهران اهواز , حمل بار از تهران به اهواز , به استناد سایت  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خوزستان ,بیش از ۹۰ درصد از کالا و مسافر استان خوزستان از طریق جاده جابه جا میشوند.ویژگی های جمعیتی و موقعیت ممتاز جغرافیایی به همراه وجود صنایع مهم نفت، گاز، فولاد، سیمان، پتروشیمی و همچنین بهره مندی از خاک مستعد کشاورزی رشد صنعت حمل و نقل جاده ای استان خوزستان را موجب شده  .شهرهای بندرامام خمینی ، اهواز و دزفول از قطب های مهم استان در زمینه حمل کالا می باشند. این مراکز به ترتیب از مراکز عمده واردات،صنعت و کشاورزی در استان  می باشند.وجود بندر امام خمینی ، آبادان و خرمشهر، دو پایانه مرزی شلمچه و پایانه مرزی چذابه موقعیت ممتازی در خصوص ترانزیت کالا را ایجاد نموده است که سالانه بیش از ۲۳۹ هزار تن کالا از طریق این مراکز ترانزیت می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد